Msltms evlendiğinde 55 kiloydum evliliğimizin 6.ayinda klomen + çatlatma iğnesi tedavisi gördüm 5 ay boyunca ardından rahim filmi çekildim sağ tupum tikaliymis o açıldığı ay tedavi uygulamadi doktorum ilaçlı bı film olduğu için sonra 1 ay daha klomen +çatlatma iğnesi denedik son kez yine olmadı bıraktık tedaviyi aşılamaya gececektik bu arada 61 kilo olmuştum hormon hapları da sisirdi iyice umudumu kestigim ve zamana bıraktığım esnada diğer ay hasta olmadım tedaviyi birakmamizin sonrasındaki ay evliliğimizin 14.ayinda hamile kaldığimi öğrendim , tedavilerin de mutlaka etkisi olduğunu dusunuyorum .. Allah size de göstersin 🙏🏻