Zagrozunannesi HalimeAhmedova bu ay 1 kilo almışım 🤭🤭 su ana kadar 10 kiloya yakın aldım kiloyu dert etmıyorum ben bebegımın kılosu ıyı olsun da 🤗su an 26+5iz ama 1 hafta önden gıdıyoruz👋 1 kılo 1200 arası dedı doktorumuz🤫😍
BurhanRabiaetin Zagrozunannesi karnınız baya cıktımı bugün komşumun annesi bana 26 haftalık deyince AA ne kadar küçük karnın dedi bütün günğm zehir gibi oldu çok kafana taktım bulundugumu yer ihtimaliyle sürekli doktora da gidemiyorum . inşallah kilosu iyidir özellikle dikkat ettiğiniz birşey varmı
Zagrozunannesi BurhanRabiaetin hayır hıc bı seye dıkkat etmıyorum zararlı şeylerden uzak duruyorum o kadar😁 evet karnım da cıktı baya ama goguslerım büyük olduğu ıcın fazla belli olmuyo🤗 takma kafana ya kim ne derse bende 20 hastalıkken hastanede 2 tane kadın karnın Yok demıstı hiç takmıyorum ben oyle seyleri
HalimeAhmedova BurhanRabiaetin canım kimseyi kafana takma insanın yapısına göre deyişiyo kimşnin karnı çok çıkıyo kiminin belli bile olmuyo bünye meselesi 🙂 benim karnım baya çıktı banada 9 aylık gibi duruyosun diyolar ama napim ilk hamileliğimdede böyleydi tek şikayetim bel ağrılarım☹
FeriDEniz BurhanRabiaetin insanları takma ya boşver. Bana da dün bi arkadaşım daha hayırlı olsun demeden aa sen daha altı aylık mısın, göbeğin daha büyük görünüyor dedi. 🙄
Birprensesannesi_ BurhanRabiaetin tatlım kısmının ıc karnı buyuk olur dışardan karın belli olmaz benim karnım 2 aylık hamileyim cıktıgında şuan 26 haftalıgım benden once gıdıyor ama kuzenim 28 haftalık hamıle gel gör ki benım kadar karnı yok ☺ buna takıntı yapma
BurhanRabiaetin HalimeAhmedova ilk defa biri böyle deyince üzüldüm ister istemez canım benimde aşırı bel agrısı şikayetim var azcık iş tutayım ayakta kalıyım misafir agırlıyım sabahına yürüyemıyorum canım adım bile atamıyorum tşk ederim desteklerıniz için
BurhanRabiaetin FeriDEniz insanlarımızı anlamak gerçekten zor moral bozmakta üzerlerine yok bazılarının gerçekten canım . hayırlısıyla bebeklerımıze kavusalım inşallah hepımiz
BurhanRabiaetin Birprensesannesi_ dün sürekli aynada karnımı inceledim 🙂 komşumda çok rahatsız oldu öyle demesinden . tepkisi çok tuhaftı o yüzden ccanım sıkıldı zaten canım çok şükür bebeğim sağlıklı doktorumuz haftasına gore gayet iyi demişti
Birprensesannesi_ BurhanRabiaetin bu insanlar zaten bi lafı soyler Ken hamilelere nasıl soyleyeceklerını bilmiyorlar sonradan rahatsız olsan yada üzülsen ne fayda sonuca ilk başta bize onu takıntı haline getiriyorlar 😁
Adabahar BurhanRabiaetin canım bizim de akrabanın mevlütü vardı aa ne kadar büyük karnın var dediler bende üzüldüm ama napalım her insan farklı milletin ağzı torba değil halden de anlamıyorlar geldim eve karnıma bakıyorum eşime diyorum o beni sakinleştiriyo falan :/-
Adabahar Ben 15 kilo aldım hamileliğimin başından beri ama kimse inanmıyor 🙂 hiç takılmıyorum bebeğim sağlıklı olsun yeter onu da en son 21 haftalıkken gitmiştim 650gr dı şuan 26 haftalığım haftaya kontrolüm var
BurhanRabiaetin Adabahar Rabbim yavrularımıza sağlık versin sıhhat versin sağ saglım kavusalım inşallah canım . ben sürekli doktora gidemıyorum inşallah izinde gidicem kilosu felan iyidiir umarım
Rumessa Ay valla bizde 27+3 olduk canım ne isterse yiyorum. Evlatlarımız iyi olsun yeter ki. Veririz kiloları evelallah. Bazen üzülmüyor değilim tabi de karnım acıkınca unutuyorum 😬
Kadriye 26+5 gunlügüz canim ne isterse yiyorum ama duzenli besleniyorum daha 3 kilo aldm karnım normal olması gerektiği gibi