Ayca6868 Arkadaşlar 20 yaşındayım ve ilk hamileliğim eşim annesinin adını koymak istiyor vazgeçmiyor adı hatun yanına bir isim daha koyarsak olur dedim kabul etti ne koyabilirim sizce :(
Anrebasum Ayca6868 Mihra Hatun. Adi ile buyusun insallah sıkma canini , sen koydugun ismi kullanirsin eger vazgeciremezsen❤
akovalardan Ayca6868 yani bence kendiniz kötü hissetmeyin ikinci bir isim hakkınız var bu şekilde hamileliğinizi etkilemeyin arkadaşlar çok güzel isimler yazmışlar Mihra Hatun yada Sahra Hatun fa güzel isimler Rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin
Tugce1803 Ayca6868 olsun eşin diretiryorsa sen neden kabul ediyorsun ki? Hatun ismini beğenmiyorsun ama eşin için kabul ediyorsun ama kendi annenin ismini de beğenmediğin halde koymak istemiyorsun eşinde önce kendine değer ver🌸
Tugce1803 Ayca6868 işte sen kırmak istemiyorsun ki çok güzel bir davranış ama o neden seni kırıyor? Bir tane hatun var bu bizim çocuğumuz isim kaderi belirler başka isim bulalım diyebilirsin🙏🏻
CgdmZtrk Ayca6868 güzel değil. Hüma hatun, hafsa hatun, Erva hatun, Amine hatun, Nisa hatun, Sare hatun. Bence çok uyumlu oluyor. Bana hatunlar Osmanlıyı çağrıştırıyor 🙂