Betulbekil Arzucan 37+5 özel cihan hastanesi Mehmet atamana gidiyorum 4 gözle doğumu bekliyorum bugün bebişimin kalp atışları Tam sınırda çıktı biraz korktum ama bişeycik yok şuanlık🙏🏻🥰
Arzucan Betulbekil Mehmet aramanı duydum evet eski bir doktor sanırım ne kadar dediler size ücret doğum için sormusmuydunuz siz acaba
[silindi] Betulbekil çok iyi bi doktormuş arkadaşlarım onda doğum yaptı, firdevs hanım olmasa kesinlikle ona giderdim 👍🏻Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
[silindi] Arzucan Bizde de süsleme yok, ben normalde istemedim ama zaten ortalık böyleyken de yasak. İstesek de olmazdı.
Merve3333 Arzucan bütün planlarım altüst oldu ona da çok üzülüyorum sonra bu birturlu azalmayan virüsü dusunuyiri hersey boş geliyor