muciiiizemmm elınde var gozukuyor dıye vermıyorlar. bende dun gıttım yazdırdım ama eczane vermedı cuma alacaksın dedıler. 2 tane var elımde haftasonu gelıyor dıye önceden halledeyım dedım ama vermıyorlar işte. hamıke kalırsan inşallah sorun olmaz bende hamıleyım canım yazıyorlar sadece gun dolmayınca vermıyorlar.