muciiiizemmm Kızlar eczaneler sağlık ocağından yazdırın dedi gittik yazamayız dediler iğnem cumartesi bitiyor pazartesiye kadar var gözüküyor diyolar vermiyolar ben napcam ya bunu nasıl aldınız siz nasıl yazdırdınız ???
Ngngng muciiiizemmm ben günde bir kez kullanıyorum ama günde iki kullanıyo gibi yazıyo sağlık ocağı elinde bulunsun diye. Sizde öyle yapabilirsiniz. Ya da eşinin annenin üstüne yazdır öyle de yapmuştık sürekli gitmeyeyim diye. Tanıdık bi eczane varsa ya da bi eczaneyle anlaşın ilacı size verir siz gününüz doldurunca yazdırırsınız. Öyle de yapıyorlar
zeyzey95 muciiiizemmm bitmeden yazmıyorlar canım benim de cumartesi bitiyordu pazar alabiliyordum cuma günü sağlık ocağına yazdırdım reçetenin üç gün geçerlilik süresi var pazar günü nöbetçi eczaneden aldım
Cigdemveminik muciiiizemmm canm bitmesine bikaç gün varsa vermiyorlar malesef ama bi eczaneye git söyle bi kutu al ücretli pazartesi yazdrdığnda paranın üstünü alırsn yada tanıdkta yaknda birinde varsa iki tane al bana bi arkadş göndermiştş saolsun
muciiiizemmm meliccccc gidiyorum daha günü var diyor vermiyor 😒 yazdırıyım dedim doktorda burun kırın etti ayy sabahtan beri uğrasıyorum yaa haftasonuna geliyor diye bugunden halledeyim demiştim
Cigdemveminik Ngngng birde doktoruna söyle cnm iğne için rapor çıkarsın ozamn 10 kutu birden alıyosun bn en son öyle yaptm
muciiiizemmm Ngngng yazmadı bana canım raporun varmı yazamam filan baya söylendi sonrada günü var daha yazamam dedi 😏
muciiiizemmm zeyzey95 canım ama benm cumartesi bitityor doktor pazartesi bitiyo dedi elimde 3 tame var
muciiiizemmm Cigdemveminik öncekileri kadın doğumcuya girdim yazdırdım canım hep söylenerek yazıyolar paramla alırım artık napayım yazdırmadanda baya pahalı tutuyor
Ngngng Cigdemveminik rapor çıkarmanın artık illegal olduğunu söyledi doktorlar. Önceden hamilelere çıkıyormuş rapor. Ama şuan ki mevzuata göre sadcee kalp hastalarına falan çıkıyormuş. E nabızda da kalp hastası görünürsün dedi 2-3 doktor. Bende illegal yapıp hakka girmeyeyim diye çıkarmadım doktorlar öyle deyince. Benim zaten bitti sayılır doğumuma az kaldı iğnelerimi de stokladım daha almam yeter
Tatlisannedilekk muciiiizemmm pazartesi bitiyo görünüyorsa ya salı yazdırıp alcaksın reçetenle yada parayla alcaksın eczaneden
meliccccc muciiiizemmm ozel olarak parayla alicagin zamn eczanler veriyo canim. Sana niye oyle dedilerki yaa tuhh
Ngngng muciiiizemmm bazı doktorlar öyle sıkıntı çıkarıyor malesef benim aile hekimim sağolsun iyi biri sıkıntı çıkarmadı hiç
Cigdemveminik muciiiizemmm canm yine kadın doğuma git işte herzmanki doktoruna söyle rpaor çıkarın bana her hafta almak zor oluyo sağlk ocağına gidemiyorm de on kutu birden yazsn
zeyzey95 muciiiizemmm canım şöyle yapabilirsin iğnenin saati fark etmiyor yani bi kaç saat geç yapınca bişey olmuyor bu gece yap mesela 2 3 gibi yarında 3 de yap cumartesi 4 de pazarda bitmiş olacak ama pazartesi sabah erkenden gidip yazdırıp yaparsan bişey olmaz ben bi kere de öyle yapmıştım ileri atmak için zamanı
Cigdemveminik Ngngng aa ilk defa duydm bna 1 yada bir bçk ay önce rapor çıkardı doktorum rapor durumndada gebelik yazıyordu üstelk bi sorun olmadı
mmylmz muciiiizemmm pazartesi yazdırırsın canım gunu dolmayınca vermıyorlar. doktoruna rıca et bı reçete atsın goster aıle hekımıne. yazarlar yazılıyor
muciiiizemmm mmylmz reçete elimde canım zaten ama artık bu seferlini ücretli alırım hamile kalırsam tutunursa bebişler sürekli kullancagm için bi çaresine bakarım
muciiiizemmm Cigdemveminik evet bu rapor işini halletmem lazım yoksa çok zor olacak 10 güne bi yazdırmak
mmylmz muciiiizemmm elınde var gozukuyor dıye vermıyorlar. bende dun gıttım yazdırdım ama eczane vermedı cuma alacaksın dedıler. 2 tane var elımde haftasonu gelıyor dıye önceden halledeyım dedım ama vermıyorlar işte. hamıke kalırsan inşallah sorun olmaz bende hamıleyım canım yazıyorlar sadece gun dolmayınca vermıyorlar.