Gizemnaz_ benim 10 gün kala belim öyle bir ağrımaya başlamıştı ki Ama bel. Ağrımdan başka hiç belirti yok bir de böyle adet olacakmışım gibi hissediyordum on gün kaladan itibaren burnum tıkalıydı hasta falan değildim daha sonra adeta üç gün kaldı benim yavaş yavaş adet olmak gibi ağrılarım kesildi ama belim hala ağrıyodu. Üç gün kala kan testi verdim negatif dedi. Sonraki gün oldu belin o kadar çok ağrıyodu ki Duramadım iki gün kala yine kan testi verdim üç haftalık Hamilesin demişlerdi adetim geçtikten sonra da göğüslerde ama hafif Bir sulama oldu başkada hiçbir belirtim yok 🤰🏻✅😍