Merhaba ben de geçen ay yaptım. Adetim bittikten 2 gün sonra başladım. Bir hafta yapabildim.bir buçuk bardak suya bir orta boy soğanı atıp 5 dk kaynattım. Hafif ılıyınca içtim. Çok sıcak ya da ılık olmaması gerekiyormuş. Ilıktan sıcak için diyor İ. Saraçoğlu. Bu ay çok yoğun adet oldum.aya söktürdü adetim. Bakalım önümüzdeki aylarda gebe kalabilirim inşallah :)