Merhaba anneler biz de 30 haftalığız 😇😇 şükürler olsun her şey yolunda. İki gündür çok yorgun olduğum için normale göre az hissediyorum oğlumu inş normaldir 😇 henüz doğum çantam bile ortada yok çünkü okuldan ekderslerimin yatmasını bekliyoruz. Çok geciktirdiler 😔😔 doktora tesimi bitirmeye uğraşıyorum ve sırtım inanılmaz ağrıyor. Akşamları kalça kemiklerimin birbirine batıyor yatak odasına 10 dakikada gidebiliyorum 😅😅😅 ve inanılmaz açık bir iştahım var. Tatlı ve çikolata yemeden bir saat geçiremeyecek kadar canım çekiyor ve henüz yediğim için şişmiyorum 😅😅😅 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 💙💙🌸🌸