MerveTarhanKzlrmak bende yoğun stres altında çalışan bayanım kendi iş yerim ve gerçekten bende korkuyorum bu son haftalar cidden zorlu ve riskli...geçen doktorum yurtdışında olduğu için devlette bir doktora göründüm ve gerçekten iyi bakmadı bende kendi doktorum beni görene kadar endişeliyim çünkü kilosu felan az çıktı bebeğin sanki bir olumsuzluk var gibi 😕 hareketleri Nasıl bebeğinizin benim bebeğimin hareketleri eskisi gibi fazla değil...Allah yardımcınız olsun,inşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın bebeğinizi...