Hadibakalim ben de canim 4, 5 gündur artarak ilerleyen sabah mide bulantilari mide hazimsizligi isteyerek birsey yiyemiyorum . Hiç içim almiyor , inşallah bebişlerimiz oluşmaya basladigindan bu bulantilar ve geçecektir diye duşünuyorum . Doktor kontrolun ne zamandi gittin mi bu arada , ben 6 +5 de gidecegim pazartesi , insallah hayirli haberler alirizz