Yavrum_herseyim valla kuzum cok uzun ve zor bi süreç geçirdim sabah 9dan ertesi gn 10a kadar suni sancı aldım ama herşey insanın elinde bitiyor bi ara ümidimi kaybetmiştim ama zorladım kendımı ve başardım tabi bu süreçte gerçekten ebeler ve doktorum cok yardımcı ve destek oldular Allah onlardan razı olsun sen gönlünü ferah tut