Bence şuna en mantıklısı Kadın Doğum hastanesi en azından tek bir bölüm diğer hastaneler gibi değil diye düşünüyorum bende özel anıt hastanesine refika hanıma gidiyorum ama hastaneye girdiğiniz anda farklı hastalık için başvuran binlerce hastayla karşılaşıyorsunuz en azından Kasım Doğum böyle değil diye düşünüyorum yani açıkçası bende çok kararsızım Allah sonumuzu hayır etsin 🙏