Gdrleyla merhaba, öncelikle başınız sağolsun Allah aynı acıyı bir daha yaşatmasın 🙏🏼benim de ağustos ayında 16.haftamda düşüğüm oldu, önce suyum geldi sonra bebeğim geldi ve suyum geldiğinde anne karnında bebeğimin kalp atışı vardı. Bana da önce su geldiği için ve idrarda enfeksiyon görüldüğü için sebep enfeksiyon dendi. Ben de ilk 3 ay doğuda doktora gitmiştim ve hiç idrar tahlili almadıkları ve enfeksiyon da belirti vermediği için enfeksiyon çok ilerlemiş ve suyu delmiş. Bu sebeple ihmal olduğunu düşünüyorum, siz de ihmal demişsiniz nasıl bir ihmaldi acaba sizinde mi böyleydi?