Htcytm Merveclkts bide bana kızmıyor mu okuyosun sürekli biseyler tribe giriyosun diye 😖 durum iyice kötüye gitmeden artık gidilmeli yakın zamanda durulacak gbi değil ağzımızı sarıp eldiven takarak m ujmkun olduğunda dikkatli olarak gidecez artık yoksa iyice kalacaz evde. Belirsizlik kadar sıkıcı bişey yok. Sizin kaç haftalık?
zeyzey95 Mervemsario yerleşme kanaması herkeste olmaz canım ben 7 haftalığım ne bi leke ne bi akıntı olmadı
Htcytm Merveclkts anladım doktora giderseniz muhakkak idrara sıkışıp gidin yoksa çok küçük olduğu için kese gorunmeyebiliyo bende ilk gittiğimde 5 haftalık diye gitmiştim ama doktorum adetinin 4 gün geciktiğini o yüzden 4 haftalık oldugunu dedi keseyi görememiştik 5haftalikken sıkışıp gittim ozaman görmüştük. Aklınızda bulunsun
RuzgarsMommy Yeni hamilelikler için mutlaka kontrole gidin özel hastaneden sabah erken randevusu alın makse takın eve gelince duşa girin vs ama mutlaka gidin doktora bebeğinizi görün yeni henüz herşey olabilir sonra zaten ayda bir gidiceksiniz
Mnp Merveclkts yok gidemedim Pazartesi gitmeyi düşünüyorum mecbur artık. Herşey yolunda giderse sık sık gitmem duruma göre bakarım
Hadibakalim Mnp benimde 5+2 ye kadar kasilmalarim oldu sonrasinda gecti muhtemeln yerlesme tamamlaniyor..keseyi gordum..suan 6+1 im agrim yok ama bulantm var
Melisahinn Mnp merhaba canım bence gerekli tedbirini alarak hastaneye gitmelisin ben 6 haftaya yeni girdim fakat kasığımda sağ ve sol olarak ara sıra ağrı oluyordu kese arkasında kanama varmış meğerse doktor onun için olduğunu söyledi ağrının umarım senin ki öyle değildir
Mnp Melisahinn merhaba canım geçmiş olsun inşallah öyle değildir sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bebeğini