Mnp bugün Dr. Banu çiftçi özellikle yeni hamilelerin doktora gitmesi gerektiğini söyledi . Kese var mı varsa bebek var mı kalp atışı var mı dış gebelik var mı bunlar önemli şeyler dedi gitmenizde bir sakınca yok keseyi görürsünüz hatta vajinal ultrason da bebeği de görebilirsiniz belki. Gitmelisiniz