Allahım bi bende mi oluyor diyorum gece uyuyunca geçiyor sabah öğlen sıkıntı yok 4 gibi bi başlıyor yatana kadar öldürüyor beni resmen psikoloji bozuyor bu aralar daha çok başladı sırt üstü yatınca dinleniyor ama uzun süre yatamıyorum sola döneyim hemen başlıyor çok sinir bozucu magnezyum falan hiç faydası yok sıcak su biraz iyi oda hiç işim yok sürekli sıcak su koyup nasıl yatayım tüm gün 😣 tek duam doğumdan sonra geçmesi 😟