Mommy34 Yagmur1212 sorun olmaz dedi doktorum ama ben iğne yaptırmadım için bilinçaltı korkusu zaten var vajinusmus bide kan gelir kokusuyla devam ettirmek istemedim sancım da yoktu zaten
Mommy34 Mekamu benim doktorum anlayışlı ne zaman sancı olursa o zaman bakıyorum dedi ama benim durumum farklı bana erken baktı
Mommy34 Papatya_anne üst taraf biraz kemikli dedi ama doğum şekliyle ilgili hiç bir bilgi vermedi normal olursa daha iyi olur ama sezeryan gibi hissettim ondan üzüldüm
Tuba-27 Mommy34 yok açıklık yok dediler korktum kastım zaten ben hamilelikten öncede problem yaşıyordum doktora gittim ama faydasız zorlanıyorum
Nltka Mommy34 bende 1 senelik evliyim vajinusmus tedavisi görürken hamile kaldım . Sonra bitmek bilmeyen bir enfeksiyonum başladı ne durumdayım bilmiyorum 🤷🏻♀️ normal doğum yapınca sorunlarım bitecek gibi düşünüyorum