İlk hamileliğimde doğum başlayana kadar hiç muayene olmadım ama bunda lekelenme yaşadığım için 32 haftalıkken açıklık var mı diye baktı doktorum acı olur diye korktum ama hiç acı sızı ya da başka bişey yaşamadım gayet rahattı kişiden kişiye değişen bişey muhtemelen şu an da 37+1 ama geçen gün gittim 2 3 hafta sonra gel bir sıkıntı olmazsa dedi çatı muayenesi yapar mı yapmaz mı bilmiyorum