Zafertugce cnm bnde 11 haftalıkken doktora qittimizde ikili test için doktora sorduğumuzda tahminen kız demişti kıza benziyor demişti sonra 3 hafta sonra kontrolumuz wardı qittik yine kız dedi doktrumuz kız dedi seninkide belli olmuştur hemde 1 hafta önde qidiyosa daha rahat qörünür tabi bacaklarını açarsa miniqin annesi 😊