ilknursarsoy AycanUzun an itibari ile 16 .4 günlük oldu dr 10 eylül gbi dedi inşAllah sağlıkla gelsinler kuzucuklar
Ozdry aesma bnde 18+2 eylul iki benimde oglum Olcak 🙂 Allah saglikla Kucagimiza almayi nasip Etsin insallah
Nesomer emineaktas bende 15+1 im eylül sonu gibi tahmin ediyordum kafamdan doktor daha gün vermemişti siz böyle diyince heyecan yaptım benimde eylül başı gibimi doğum olur ki 🤭
emineaktas Nesomer 15 eylülden yukarıya çıkmaz dedi hâlâ da öyle diyor ben de heyecanlıyım bayramın arkasına bi bayram daha yasıcaz 😍😊
Meleqimsin Kbra48 bende 17+6 yım doktorumuz bizede doqum tarihini sorduğumuzda 5 Eylül dedi bakalm kısmet artık cnm 😊