Sueda29 valla canm ben saglıkcıyım oldum olası normalden korkarım, kan sulandırıcı kullanıyorum kanım düşük normal doğum çok komplikasyonlu Allah korusun kanama durdurulamaz , bebek içerde nefessiz kalır vs bana riskli geliyor, sezeryanı çok gözlerinde büyütüyorlar