Ben hamile kalmadan önce ocean marka folik asit içiyordum. Doktorum vermişti 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Bana yine ocean mummy verdi. Hem folik asit hem balık yağı hem bir sürü vitamin mineral falan var. Bırakmadık, devam ediyoruz. ocean d vitamini fıs fıs var onu da kullanıyorum . Arada bir kan ilacı içiyorum ben bir de. Onu başka Bi Dr vermişti kan değerim o dönem düşüktü. Düzenli kullanmıyorum ama bulantı yapıyor. Hemoglobin değerim de çok şükür 11.9 gayet iyi yani.