isim konusu gerçekten çok sıkıntı. 31 haftalık oldum bende oğlum olacak hala isim bulamadım. Biraz önce telefonda anneme umut ismini düşünüyorum dedim hemen başladı babanın ismini koymayacak mısın babanın ismini koymazsan helal etmem hakkımı diye eşim koymak istemiyor babamın ismini iki erkek kardeşin var onlar koyar babanın ismini diyor arada kaldım bende sinir içinde oturuyorum 😢