Esenburhan123 Sbnm06 merhaba siz Temmuz’da da mı kullanmıştınız çatlama iğnesi sizi hatırlıyorum galiba İsminizi
Sbnm06 @Esenburhan123 evet bende sizi hatırladım sanirim:) uzun zamandır girmiyordm siteye bugün tekrar giriş yaptım çatlatma iğnesinden sonra rahim.filmi ve aşılama yaptrdi maalesef.yine sonuç yok:( sen ne durumdasin
Esenburhan123 Sbnm06 bende geçen Temmuz’da kimyasal oldu bu ay tekrar klomen + gonalf kullandım suan 12. Gündeyim çatlatma iğnesinin. Dün test yaptım negatif ama bakalım 15 günü bekliyorum
Bozkurtt Esenburhan123 doktor iğne verdi ama klomen vermedi bana ikisi de aynı bence neden ikisini nirden verdi ki iğneler daha etkili diye biliyorum
Sbnm06 @Esenburhan123 rabbim tez vakit hayırlısıyla versin insallah:( zaman ne kadar hızlı geçiyor rabbim bizimde kucagimizi doldursun inşallah