Polyana140219 en garantilisi bi doktora gitmek. Kuzenimde oldu benzer bi durum, kürtajdan sonra rahimde bazı parçalar kalmış, o yüzden bHcg düşmemiş. O da hemen arkasından hamile kaldığını sanmıştı. Doktora gidince durumunu öğrendi, tekrar kürtaj oldu. Allahım hayırlısıyla doldursun kucağını, inşallah vardır bebiş ama emin olmadan heveslenmek de çok yoruyor insani. Bence bi gözük doktoruna