Emine_Leyla tekrar kanama olur diye demiş olabilir canım, ben özel hastanede vakum ile kürtaj oldum , ilaç ile düşük yaptım vakum ile çekildi. Rahim duvarım kazınmadı. 5 gün kanamam oldu ağrısız sızısız daha sonra ilşkiye girdim acıda yaşamadım kanamamda olmadı. Ben kürtajdan çıktığımda bile adet sancısından daha da hafif bir ağrım vardı kendimi cok iyi hissediyordum yatmadan dinlenmeden atlattım