muciiiizemmm bizim bu dönemlerde paranoyak olmamız normal üzülme ben 6. Ve 7. Günlerde tutmadı diye üzülmeye başlamıştım sonra kendime dedim ki adet dönemi öncesi sonrası bile herkesin belirtisi farklı tabikide transfer sonrası da herkesin farklı olacak diyip rahatlatiyorum 😊😉 belki de senin tutunma belirtin o ağrıdır 😍 ben daha once hic hamile kalmadim o yuzden pozitif mi negatif mi karar veremiyorum😂😂😂