Nermintzz 28 yaşındayım 9 aylık evliyim, 2. Ayımda hamile kaldım . bende minyon biriyim ikiz olduğunu öğrenince taşıyamayacağımı düşünüp çok ağlamıştım 🙎♀️Bugünlere geldik çok şükür 5 ay hergün istifra ettim. Geceleri hastanelik oldum birde çalışmaya devam ediyordum. 25. Haftada işyerinde sancım oldu ama regl ağrısı gibi üşüttüm sandım akşamına hastaneye gittik nst de sancım çıktı . Şimdi ilaç kullanıyorum erken doğumu önlemek için 34. Haftayı görürsek iyi olur diyor doktor. Geniz akıntısı bende ilk zamanlar olmuştu oda mide bulantısını tetikliyor😟 sizi çok iyi anlıyorum. Renkli ultrason çok güzel bebekleri baya ayrıntılı gösteriyor ☺️ Hamilelik başlıbaşına zor bi serüven ama ikiz olunca *2 oluyor gerçekten. Bende spinalden korkuyorum panik olur muyun diye 🤢 bu arada tek yumurta ikizi mi? Siz kaç yaşındasınız?