31.haftayım iki üç gündür kaburgalarım ağrıyor sanki biri üstüme oturuyor gibi kalbim şıkışıyor nefes alamıyorum sağa dön sola dön sabahı zor ediyorum burnumun içi kup kuru ağzımdan nefes almaktan boğazlarım acıdı şişti bebek ağırlaştıkça çok yorgun düşüyorum elimden herşey kayıp kayıp düşüyor sakarlık hat safhada sanırım son haftalarım zor geçecek 😭😭