Kızlar kimseyi korkutmak değil amacım bende doktorun biri rahim kısalığı olabilir diyor biri ise enfeksiyondan iki kayıp yaşadım o sebep olmuş olabilir diyor ve enfeksiyon ertelenecek bir durum değil hastanelerde yeterince önlem alınıyor alınmasa bütün çalışanlar hasta olurdu eldiven ve maske takarak riskinizi azaltabilirsiniz hafife almayın bu durumu 23 haftalik ve 16 haftalık iki tane kaybim var tabi yine de siz bilirsiniz