Ne olur bilen yaşayan biri yazsın. Ağır idrar enfeksiyon sorunum var tedaviye basladik bugün kaçıncı günü bilmiyorum ama müthiş sancim var kasiklarim da. Sanki orda bir baskı var ve bebek de bir yerde toplanıyor sürekli. 😥 internete yazdığım da bunun erken doğum sebebi olduğu yazıyor çok korktum ve hemen doktoruma sordum ama bana kanama ve su gelmiyorsa dinlenin bol.su için telaş yapmayin dedi. Yinede çok telaş yapıyorum çok korkuyorum enfeksiyon böyle sanci yapar mi ? Annemler falan yapar diyo ama benim için rahatlamiyo e doktorum da öyle dedi ortalık zeten fena o yüzden gitmiyorum hasteneye belki içimi rahatlatan bir bilgiye ulasirim diye buraya yazmak istedim