Kızlar sakın sağlık ocaklarına bile gitmeyin. Yeni aldım haberi elim ayağım titriyor. Sağlık ocağında ki doktor ve ebe korona virüsü olmuşlar son bir haftada gidenleri de arayıp ev karantinasın da tutuyorlarmış annemde 8 gün önce benim için ilaç yazdırmaya gitmişti annemi de arayı ev gelmişler 1 hafta ev karantinası vermişler. Annemde olmadığından o kadar eminim ki her gün bana kahvaltı hazırlamaya geliyor bırakın kotana belirtisini grip belirtisi bile yok. Ama bu kadar yakınımıza gelmesi beni çok korkuttu anneme de çıkma zaten bu kadar yakınımıza gelmiş kendimizi koruyalım dedim. Hala şoktayım