[silindi] Sinemin devlette perinatoloji bölümğ varsa yönlendirir ama maliyetli olduğu için çoğu hastanede o bölüm yok. O yüzden radyolojiye yönlendiriyolar. Üniversite yada eğitim araştırma hastanelerine bakın orda perinatoloji bölümü oluyo
[silindi] Tgcy ben özel klinikte yaptırdım evet maliyetli ama çok memnun kaldım bu konuya çok önem veriyordum maddi durumunuz varsa sizde kesinlikle özelde yaptırın
Dunyam17 Tgcy sayıları çok fazla değil zaten, özel ya da devlet fark etmez bence, nerden uygun vakte randevu ayarlarsanız orda yaptırın, sonuçta hepsi bu işin eğitimini alıyor
Tgcy Dunyam17 evet ama devlet bazen bakmıyormuş bide arkadaşıma kötü şeler demiş kız tekrar özele gitmek zorunda kaldı dava etcem falan diyordu oyüzden özele gitmeye karar verdim
mrvky34 Bugun gittim bende perinatologa. Down sendorumu riskim vardi. 4lu testim daha iyi gelmisti. Doktorda bakti herseyine. Sukur sikinti gormedi.
mrvky34 Tgcy 12 haftalikken gittigimdede bundada 45 dakika bakti. 450 tl muayene ucreti. Ozel muayenehane ve profesordu.
Tgcy Mrv3dmr mrvky34 Hll34 bende karar verdim devlete gitmicem, özel perinatolji uzmanı docent doktor 550 tl fiyatı zaten cok fazla perinatoloji uzmanı yok gibi hastanelerde sağsğalim girip çıkarız inş daha var mayıs başı gibi ama şimdiden bakıyım dedim çok kfamıda karıştırmama gerek yok artk
Hll34 Perinatolog kesinlikle. Bende şişli de gyn-est medikal centerda perinatolog osman özyurta gideceğim 15 gün sonraya randevu aldım bugün 500 tl fiyat verdiler
Hll34 Tgcy aynen öyle canım beni de doktorum yönlendirdi bende cok araştırmadım ama gidenler memnun kalmışlar birde perinatolog olması iyi geldi bana 750 800 e kadar cıkan fıyatlarda var cunku