Bebibebi Denizgblk merhaba bnde 28 haftalık hamileyim erken doğum riskim var aynı belirtiler bndede var ama gelip gelip giden türden değil öğleden beri ağrı var bu doğum sancısını nasıl anlarız?
Denizgblk Bebibebi Valla kuzum bilsem 😑 ben de tecrübesizim ama sanırım düzenli aralıklarla girmesi gerekiyomuş
SumeyyeAhmet Denizgblk al benden de o kadar canım her ağrının arkasına çoğalsın diye bekliyorum 🤦🏻♀️😁😁
MelikeAkin Denizgblk sancarin 3 dk da bir cok siddetli olana kdr yalanci sanci canim. Birde cok sanciya odaklanmayin kiminde sanci hic gelmiyor olmuyor sadece adet agrisi kasik agrisi gbi oluyor suyun geliyor yada nisanin o zaman direj hastaneye iste