Polyana140219 bende ozaman çok sorgulamıştım, üzüldüm benden kaynaklımı neden böyle oldu diye. Ama inanın her şey etkiliyormuş. Yiyip içtiklerimiz, kimyasallar, radyasyon. Doktorum sağlıklı olmadığı için vücut otomatik gelişimini durduruyor bebeğin demişti. O yüzden hayırlısı buymuş deyip kabul etmek en güzeli😊