Polyana140219 canım bir hafta sonra tekrar et, çünkü kürtajdan sonra beta hcg hormonu hemen sıfırlanmıyor, ilk ay test yapılmasını tavsiye etmiyorlar çünkü yanlış çıkma ihtimali yüksek oluyor, adet olursan zaten hamile değilsindir ama olmazsan da testi yapmış olursun bir hafta sonra 😊❤❤ inşallah vardır Rabbim hayırlısını nasip etsin 🌻🌻