Bugraanne Ben nerdesin diye merak etmiyorum ama bana da salladın gibi geldi😀bu foruma yazıyosun nerde olduğunu söylemiyosun sanki nesin bana😀sana mı kaldı ciddiye alıp almayacağımız😀sanki sen buraya yazmasan biz düşünmüyoruz
[silindi] Bugraanne siz bilirsiniz. Ama ben bizzat yanibasimda olmadan once cidden cidduye almiyodum ya belkide virus yoktur yani baska biseyi vardir. Neyse uyarmadim sayin. Sana mi kalmis bana mi kalmis degil insan insana her zaman muhtactir
Feyzay [silindi] artık 184 arandığında o şekilde almaya geliyorlar zaten illa korona var demek değil. Ayrıca bence yeri söylememekle iyi yaptınız çünkü bu yer bildirme paniğe ve virüsün iyice yayılmasına neden olmuş farklı ülkelerde
Zhrnz [silindi] pozitif.okursa komple bina karantinaya aliniyo.insallah yoktur teyzemin eltisinde suphe vardi.tum aileyi ve cevresindekileri aldilar Rabbim korusun musluman kardeslerimi😢
Zhrnz [silindi] ben almanyadayim burda durumlar daha kritik herkes.korku icinde ama tedbir bizden taktir Allahtan cnm iyi.dusunelim iyi.olsun.🙌🤗
Degisken Sadece sizin için demiyorum. Ama hangi şehir hangi ilçe söylenmeli. Evet insanlar panik de olsunlar. Yoksa herkes böyle çıkmaya devam edicek. Panik iyidir yayılmasını engeller en azından.çoğu kişinin dikkate almıyor
MzyynSrctn Degisken panik iyi değildir. Sen panikle evde önlem alıp oturursun belki ama başka biri alır toplanır başka yere gider gittiği yere de götürebilir falan . Ama bu postun açılması saçma olmuş bencede yerini söyleyemeyeceğimiz için bu tür postlarla yada bu tür konuşmalarla insanları zora sokmuş oluruz.