[silindi] Az önce binamızdaki teyzeyle amcayı korona suphesiyle ambulansla hastaneye goturduler. Binacak karantinaya alinmazsak iyi. Hamile kalamiyom diye uzuluyodum iyiki hamile degiim❌
ayseakcura [silindi] belki benim binamdasın ne demek söylemem söylede bizde önlem alalım iyice binadan çıkarken dahil !!! Çok cahil düşünüyosun
Cansummm [silindi] söylemeyecekseniz neden böyle bir post açıyorsunuz anlamıyorum. Genel anlamda heryerde korona olma durumunu herkes biliyor ama şuan sizin bunu söyleyip ama söyleyemem demeniz biraz saçma olmuş.
Nslhnakn [silindi] zaten böyle bir post açmakla insanları tedirginleştirdin çok düşünüyorsan böyle bir post açmayacaktın. He ayrıca her karantinaya alınan corona değil!
Meleginannesi55 Bizde bilelimde ona göre tedbirimizi alalım belki ev değiştirme imkanı olan vardır orayı terk eder bide böyle düşün
[silindi] Nslhnakn valla bilmiyorum televizyonda goruyoruz ya bembeyaz giyiniyor doktorlat oyle giyinmis kisiler ambulansa bindirdi. Korona olup olmadigi tabiki belli degil
Feyzay [silindi] artık 184 arandığında o şekilde almaya geliyorlar zaten illa korona var demek değil. Ayrıca bence yeri söylememekle iyi yaptınız çünkü bu yer bildirme paniğe ve virüsün iyice yayılmasına neden olmuş farklı ülkelerde
[silindi] ayseakcura instagramin varsa ver sana fotograflati atiyim ya ayrica ismim yom cismim yok neyimle ilgi cekcem😂😂