Meleginannesi55 merak etme canım muhakkak doğumdan hemen sonra süt kanalları gevşeyecek ve sütün gelecek ve sonrasında artacak,2kez doğum yaptım ilkinde sütüm hiç gelmemişti doğuma kadar ama doğurur doğurmaz bebeğim çekti ve geldi sıkıntı olmadı,2.çocukta erken geldi sütüm ama yine aynı farketmedi bebek emdikçe geliyor☺️