Yoncayucel Etum0416 bende hiçbir hazırlık yapmadım 94 gün kaldı. Birde olaylar ardı ardına gelince iyice elimiz kolumuz bağlandı. ☹️ Her şeyi internetten halledicez sanırım çok şanssızız 🙍♀️
Vesra gulcingulcin benimde zamanında gelirse 2 temmuz 😊 pek zamanında gelecek gibi değil sürekli proluton Protestan kullanıyorum erken doğmasın diye inşallah o zamana kadar kalır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
gulcingulcin Etum0416 Evet ya biz de erken diye alışveriş yapmadık.Şimdi de ne yapacağım bilmiyorum.Kendim gidip almak istiyordum internetten almak da istemiyorum.Ne olacak nasıl olacak bilemiyorum
Sevgigursoy gulcingulcin çok şükür bi sıkıntım yok iyi gidiyor sadece bi kaç gündür kaşıntım var doktora gidemiyorum korkudan 😁
Gamzeslmz Son 111:) o kadar tedavi ilaçlar halen vurulan kan iğneleri oğluma Metehan ima kavuşmak için..Rabbim isteyen herkese nasip etsin…Tüp Bebek merkezlerinde yerimizde olmak için neler neler verecek çok insan var….