Etrafımda hem normal doğum hem sezeryan hemde kürtaj olan var hepsi bir arada olan da var hep duyduğum şey normal doğumun gözünü Seveyim kürtaj ondan daha zor dediler ne kadar doğru bilemem ama yaşayanlar normal doğumun daha kolay olduğunu söylüyo ki ben de 1 doğum yaptım 2.ye hamileyim evet sancı çekerken zorlanıyor insan ama çok da abartılacak bişeyi yok ki benim sancım yoktu suni sancı fitil ilaç derken sancım geldi ben kolay diyorsam çok da bir zorluğu yok demektir😂😂 hatta bu hamileliğimde bebiş tersti yeni doğum pozisyonu aldı sezeryan olma ihtimalim var diye oturup ağlıyordum çok korkuyorum sezeryandan