Geçen yıl kürtaj oldum, anestezi altında. Ben yemek yedikten sonra düşük oldu ve apar topar kürtaja aldılar. Kimse de sormadı birşey yedin mi diye direk bayittilar beni. Bayılınca tüm yediklerim çıkmış. Ayildigimda anestezi uzmanı başımda yardımcılarına kızıyordu yemek yiyene anestezi yapılmaz bilmiyor musunuz hasta ölüyordu diye. Bildiginiz ölümden dönmüşüm. Ağzımın heryeri yaraydı ne yaptılarsa artık 🤷♀️ normal doğumu da kesisiz ağrısız yapan da var ama birsürü yırtığı olan da . Ama sezaryen daha iyi gibi geliyor hep bana🤭