Esen88 brnr09 evet aslında nasılsa yoktur diye öylesine yaptım saat 23:00-23:45 araligiydi sıvı tükettim çay içtim…yarın ilk ildrarla yapayım sonuç nasıl çıkacak bakalım 🙏🏻
Duyguaydin81 Esen88 ben çok silik gibi gördüm canım var gibi yani ama küçüktür daha yani oluşum aşamasındadır bu aralar dikkatli olmalısın ilişkiye girerkende iş yaparkende umarım dilediğin gibi olur 🤗
Mgmg Esen88 cok silik gozukuyr hemen ciktiysa 5 dk i icinde dogrudur. Bi kac tane test al yarin sabah ilk idrarla yap. Daha adetn gecikmedigi icin cikmayabilir bile. Ama burda var gbi
Esen88 https://imgyukle.com/i/Jhc3bv Günaydın kızlar bu sabah yaptığım gebelik testi sonucu ilk idrarla…🙏🏻😊
Cemremmm Esen88 hayırlısı olsun rabbım kucağına almayı nasıp etsın hemen kan ver bence sana kocaman Masallah dıyorummm nazar degmesın 😘😘😘
Esen88 Cemremmm Amin çok çok ama çok teşekkür ederim sabahtan beri ağlıyorum o değişik bir duygu ki anlatamam🙏🏻🙏🏻❤️❤️
Cemremmm Esen88 aksama kadar ole devam edersın cok kısa sure once yasadım o duyguyu rabbım herkese yasatsın
Hashasim2020 Canım adete 7 gün olmasına rağmen çizgiyi gördüm ben maşallah zaten adet günü geldiğinde de koyulaşır o rabbim sağlıkla kucağına versin 😍😍
Samiraa Merhaba canım ovulasyon testinde o kadar çizgi hep çıkar gebelik testin için de çok erken beklemen lazim