Kızlar merhaba benim adetime 7 gün var biraz bebek istiyoruz korunmuyoruz geçen ayda denedik test yaptım ama negatifti hayal kırıklığına uğradım bu ay da şartlandırmadım kendimi denedik yine yaklaşık 1 saat önce de aklıma geldi öylesine test yapayım dedim gebelik testi aynı anda ovulasyon testini de yaptım fotoğraflara sizde bakabilir misiniz hamilelik var mı ? Kızlar fotoğrafları nasıl yüklüyorsunuz yardımcı olur musunuz