Anneler buraya yazarken bile hala dogru mu dıyorum kendı kendıme ben 9 gün önce berat aydınımı kaybettim cennete ugurladım oğlumu 38 haftalıktı bebeğim kalbi durmuş karnımda maalesef cok Üzgünüm ve teselliye ihtiyacım var bılıyorum sezeryan oldugum için en az 6 ay beklemek zorundayım benimle aynı acıyı yasayan anneler siz ne zaman tekrardan hamıle kaldınız ve evladınızı sag salım kucagınıza alabıldınız mı nolur bana yardım edin iyi seyler duymaya ihtiyacım var 😔🙏