Arkadaslar her seyi farzmis gibi kullanin uygulayin yok surasi gelismez yok busu olmaz vs demenize gerek yok. Allah Kerim, ne derse o olur.. Herkes bebegini en iyi sekilde dusunur ve bu dogrultuda yapmasi gerekenleri arastirir. 5-10 yil oncesinde folik asit mi iciliyordu? Ya da bizim annelerimiz bize hamileyken folik asit mi kullanmis? Afrikada afganistanda folik asit mi kullanilmis? Insanlari telaslandirmanin bi anlami yok. Ben kullandim hatta gebelikten once basladim ama gerek gormemis kullanmamis bi cok insan taniyorum. Ki bircok doktor/arastirmaci gerekmedigine dair yazi ve makale yayinlamis, bulabilirsiniz. Her konuda fikir ayriligi olabilecegi gibi bunda da olabilir. Allah hepimizin bebegini sag salim kucagina almayi nasip etsin. Guzel dusunelim guzel olsun🥳
tavsiyem bu konuda burdan fikir almaktansa akademik makaleler okumaniz, doktorunuza basvurmaniz ve akliniza en cok yatan yontemi uygulamaniz🌸