mmylmz Haklisiniz. Endişelerinizi anlıyorum çünkü ben de anne adayıyım. Yalniz işte, kendim de dahil, kuşkularımız, endişelerimiz, korkularımız, vesveselerimiz zaten kötü olan bu zamanda iyice geriyor bizi. Sanki biraz daha rahat olmak lazim. Sağlıkla gelsin yavrularımız💜