Hanımlar ıyı akşamlar gebeliğimin başında progesteron hormonum düşük dıye doktorun fitil progestan verdi bu hormon eksikliği lekelenme ve kayıplara sebep oluyor. lekem gelmeden atlattık şükür 10 haftalık gebeyım 2 haftaya bırakırız dedı doktorum fitili. Fakat korkuyorum hormon seviyem azalır mı kanamam olur mu? gebelıgın başında kullanıp bırdaha gerek görülmeyen annemız varmı acaba :( yada kullanmayı bıraktıktan sonra herhangı bır problem yaşayan? bu fitili doğuma kadar kullanamıyoruz mu?