Ayyuzlum Etum0416 doguma kadar muayene olmadım yani doktorum yapmadı ama bebegim bası zamanında inmişti doktorum erken bile dogurursun demişti ama 40 haftayı gectim
Zhrnz Ayyuzlum masallah ne.guzel.bi.dogum olmus meleginizi hayirla buyutun insallah darisi biz.bekleyenlere.ve evlad.isteyenlere.olsun insallah 🙌🤗
kubra1997 Ayyuzlum maseALLAH ALLAH bagislasin inseALLAH RABBIM hayirlisiyla zamaninda saglicakla kolay dogurmayi nasip etsin dua edin sizinki guzel geçmiş bende hep guzel dusunmeye calisiyorum fakat buradaki postlari görünce bazen korkuyorum ilk gebeligim benimde 2 ayim kaldi 30+3 haftaligim
Zeromango Maşallah size, kızınıza uzun ve güzel bir ömür diliyorum🧿 darısı benim başıma, 33. haftaya girdim 🤲🏻
Degisken Oy maşallah sağlıkla büyütün bebişinizi. Allah herkese böyle doğum nasip etsin diyelim o zaman . 😍😍
Ayyuzlum Anrebasum herkes farklıdır korkutmak istemem belki siz hiç fark bile etmeyeceksiniz dikilirken igne ile uyuştu dular ama cekiştirme ipin sesi falan bide sona dogru yanma ve acı hissettim
Ayyuzlum Sibelilhami ikinci olunca ilkinde Bi gun hastanede yattım suni sancı ve acılma yavastı su bile vermediler sezeryan olur diye dilim kurumustu dogum yaptım daha bebegime bakmadan su iste verin bana demiştim. Bunları yasamamak için gitmedim.
Ozlmmoz Ayyuzlum sağlıkla büyütürsün inşallah. Darısı başıma benimde ilk dogumum çok korkuyorum ama ona rağmen normal doğum düşünüyorum Allah nasip ederse 😊
Harika90 Ranbbim analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin kuzunuzu hayırlı evlat olsun inşallah ve maşşallah 😊allah bekleyen ben ve benim gibilerede nasip etsin inşallah
Ayseguulll Doğum dan önce acikliginiz var miydi 39 haftada falan ? Rabbim sağlıklı sıhatli büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olsun insallah
Esiamiram Ayyuzlum masallah Allah ım analı babalı büyütsün. Hayırlı evlat olsun bnmde ikinci gebeliğim ilkini normal doğurdum ama yinede korkuyorum insallah kolay olur sizinki gibi😊